باشگاه تراکتور سازی از حضور محمد نصرتی بازیکن گسترش فولاد استقبال می‌کند.

ذوالفقاری: قدم نصرتی روی چشمذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: تیم تراکتور شرایط خوبی دارد و ما از هر جهت آماده رویاروی با تیم گسترش فولاد هستیم.
 
وی در ادامه افزود: البته باید گفت همه تیم‌ها با گذشت هفته‌های نخست هماهنگ‌تر شده و بازی‌های بهتری برگزار می‌کنند.
 
ذوالفقاری ادامه داد: شما می‌دانید تراکتور هواداران پرشوری دارد و اگر می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم باید تماشاگر پسند بازی کنیم.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی بیان کرد: ما برای کسب 3 امتیاز در زمین تلاش می‌کنیم ولی به هیچ وجه نتیجه قابل پیش بینی نیست و هر بازی سختی‌های خاص خود را دارد.
 
وی درخصوص وضعیت بختیار رحمانی نیز تصریح کرد: رحمانی یکی از بازیکنان خوب ماست که هم اکنون در تمرینات حضور یافته است درباره بازی کردن یا بازی نکردن او کادر فنی تصمیم می‌گیرد.
 
ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا محمد نصرتی در تراکتور سازی حضور یافته بود، گفت: نصرتی از بازیکنان خوب تراکتور سازی بوده که اکنون در گسترش فولاد مشغول به بازی است و شاید برای انجام کارهای ادرای یا حتی احوالپرسی به باشگاه آمده و فکر نمی‌کنم چندان نکته عجیبی باشد.
 
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: من نصرتی را ندیدم ولی اگر هم حضور یافته قدمش روی چشم و این برای ما افتخار است، البته بازیکنان کنونی گشترش فولاد بازیکنان سابق تراکتورسازی بودند و با تیم سابقمان بازی می‌کنیم ولی دنیای فوتبال دنیای حرفه‌ای‌گری است و هر کسی پیراهنی را بپوشد باید نسبت به آن ارق داشته باشد.
 
وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم بتوانم با برد مقابل گسترش فولاد دل هواداران را شاد کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار