مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت : بعد از برگزاری اردوی ترکیه از وضعیت نوید کیا اطلاعی نداریم.

اصغر باقریان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شایعه قهر محرم نوید کیا از تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار کرد:در چند روز اخیر شایعاتی درباره قهر نوید کیا از تیم سپاهان به دلیل کنار گذاشتن علی احمدی از فهرست نفرات سپاهان منتشر شده که به دلیل در دسترس نبودن وی نمیتوان آن را تائید یا تکذیب کرد.

وی افزود : البته پس از اردوی ترکیه محرم از کادر فنی سپاهان خواسته که به دلیل مصدومیت چند روزی در تمرینات سپاهان شرکت نکند و از آن روز ارتباط خود را با باشگاه قطع کرده و از وضعیت این بازیکن اطلاعی نداریم.سعی خواهیم کرد به زودی در جلسه ای با حضور نوید کیا به این ابهامات پاسخ مناسبی دهیم.

وی ادامه داد:بعید میدانم شخصیت و بزرگی کاپیتان سپاهان به وی اجازه دهد که در مسائل مربوط به کادر فنی دخالتی داشته باشد و به طور حتم این موضوع بیشتر بک سوء تفاهم است.

باقریان در خصوص جلسه امروز با کادر فنی سپاهان بیان کرد : پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل سپاهان به دلیل در پیش بودن دیدار مقابل استقلال خوزستان فرصت نشده بود با کادر فنی جلسه ای برگزار کنیم .به همین منظور امروز در ابتدا به صورت خصوصی با حسین فرکی در رابطه با برنامه های پیش روی تیم در فصل جاری،بهبود کیفیت سپاهان و برنامه های آماده سازی در زمان وقفه لیگ برترو سایر موضوعات این چنینی بحث و تبادل نظر کردیم و سپس این برنامه ها با حضور تمامی اعضای کادر فنی به جمع بندی نهایی رسید.

 باقریان ادامه داد : هر کدام از اعضای کادر فنی در این جلسه برای رسیدن تیم به سطح مطلوب نقطه نطراتی ارائه داد که از نظر من این دیدگاه های منطقی در صورت عملیاتی شدن سبب ارتقا باشگاه سپاهان در مباحث فنی و اخلاقی می شود.

وی افزود :مسائل مالی یکی از این خواسته ها بود که کادر فنی تقاضای تعامل مسئولان در این رابطه را داشتند.باقریان ادامه داد :هم چنین جلسه ای با اعضای کانون هواداران باشگاه سپاهان در خصوص فعالیت های این کانون در فصل جاری لیگ برتر برگزار شد و آن ها قول دادند در قالب موازین اخلاقی به مانند گذشته یار و یاور باشگاه سپاهان باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار