دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به منظور دستیابی به 3 درصد از سهم بازار فناوری از بازار سرمایه برای توسعه زیست فناوری استفاده می‌کنند.

مصطفی قانعی دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی برای تحقق اهداف در نظر دارد تا سال 1404 به منظور دستیابی به 3 درصد از سهم بازار فناوری جهان از بازار سرمایه برای توسعه زیست فناوری استفاده کند.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباطاتی با سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی صورت گرفته و در طی آن مذاکرات توافقاتی انجام شده است.

قانعی خاطرنشان کرد: این ستاد در نظر دارد طرح‌های مناسب را در حوزه‌های کشاورزی، ابزار و تجهیزات صنایع تخمیری، محیط زیست، نفت، واکسن و پزشکی انتخاب کند و از طریق تهیه این طرح سایر پشتیبانی‌های مالی و معنوی را اعمال کند.

دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی با اشاره به سه هدف عمده که از این طرح حمایت می‌کنند، تصریح کرد: ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به سه هدف عمده تامین نیاز مالی برای اجرا یا توسعه طرح‌های تولیدی کالاها یا خدمات زیست فناوری، ایجاد یا توسعه بازار داخلی و صادرات محصولات زیست فناوری، بهره‌ور کردن زیرساخت و منابع انسانی سرمایه‌های موجود در کشور از این طرح‌ها حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: حمایت‌های ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی از طریق تهیه امکان سنجی و معرفی طرح‌های برتر در حوزه‌های مختلف زیست‌فناوری به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار