مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هنرمندان کشور باید با حضور فعال در مراکز علمی و فناوری فعالیت‌ها و فرآیند‌های فناورانه را به تصویر بکشند.

حضور فعال هنرمندان در فرآیندهای فناورانه و نوآورانهپرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان ، اظهار کرد:هنرمندان کشور باید فعالیت‌ها و فرآیند‌های فناورانه و نوآورانه را به تصویر بکشند و به سهم خود در پیشترفت کشور نقش داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر هنر را نگاهی دقیق و موشکافانه در نظر بگیریم در چنین حالتی نباید فاصله‌ای میان هنر و فناوری باشد و می‌توان با قدرت فناورانه خود اثری ماندگار تولید کرد.

کرمی خاطر نشان کرد: پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور باید مورد توجه مسئولان و همه اعضای جامعه باشد و در این راستا همه هنرمندان و مستند سازان با همکاری یکدیگر باعث هم‌افزایی در این مسئله شوند.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نقش پیشتازانه هنرمندان خاطر نشان کرد: سینماگران می‌توانند نقش پیشتازانه‌ای را با استفاده ار نمایش فناوری و صنعت ایفا کنند و چنین همکاری نتایج و دست آوردهای کشور را بهبود می‌بخشد.

وی تصریح کرد: فناوری و صنعت سوژه‌های جذاب و زیادی برای ساخت انواع فیلم دارد و باید هنرمندان پیشترفت‌های کشور را روایت کرده و به کار خود رونق تازه‌ای ببخشند و باید بررسی شود چرا هنر و سینمای ایران همپای عربی‌ها استفاده آنچنانی نمی‌شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار