معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار از تخصیص 36 میلیارد تومان اعتبار از کل بودجه 780 میلیارد ریالی تعیین شده برای این شهرستان خبر داد.

آ.رمضانی////فوری////تخصیص نیمی از اعتبارات تعیین شده در شهرستان شهریارکریم تبارکی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از عمده ترین نارسایی‌های مجموعه مدیریتی این شهرستان در طول سنوات گذشته مشمول عدم تخصیص مناسب اعتبارات پیش‌بینی شده بو د  که خوشبختانه در طول 2 سال اخیر این روند به نحو قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر از مجموع  78 میلیارد تومان اعتبارات تعیین شده برای شهرستان شهریار، قریب به 36 میلیارد تومان از آن اختصاص یافته که بسیار نوید بخش است.

تبارکی  گفت: رشد بودجه‌ای در این شهرستان از نکات برجسته‌ای است که با همیاری مسئولان ذیربط شهرستانی، استانی و مساعدت سازنده دولت محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار، یادآور شد: بودجه اولیه شهرستان شهریار در سال گذشته 10 میلیارد تومان بود که به تدریج به سقف و رقم مورد اشاره (78 میلیارد تومان) ارتقاء پیدا  کرد و با توجه به اینکه سال بودجه‌ای به پایان نرسیده به فضل الهی با پیگیری مسئولان شهرستانی باقیمانده اعتبارات نیز تامین خواهد شد.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهرستان ، شهریار ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار