ناکامی و ۲ شکست برای نمایندگان قم در آغاز مرحله نخست لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ خاتمی دبیر هیئت تنیس قم  از شرکت 4 تیم ویونا اسپورت، خاتم، پودر سنگ کارگر و آریا گرانول در لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور خبر داد و گفت : در روز نخست این مسابقات تیم آریا گرانول قم استراحت داشت اما 3 تیم دیگر به میدان رفتند.

دبیرهیئت تنیس قم از عملکرد تیم های تنیس قم در روز نخست این بازی ها گفت: تیم کارخانجات پودر سنگ کارگر 3 بر صفر در برابر تیم آکادمی تنیس قزوین مغلوب شد و معین طاهری در مسابقات انفرادی نخست به مسعود عزیزی از قزوین باخت، عرشیا کارگر از قم در مسابقه انفرادی دوم مغلوب رسا نجاتیان شد و نمایندگان قم در مسابقه دوبل نیز بازنده شدند.

خاتمی از رویارویی دو تیم قمی با یکدیگر گفت و بیان کرد: تیم‌های تنیس ویونا اسپورت قم و خاتم قم نیر در دیگر مسابقه برابر هم قرار که این مسابقه با برتری 2 بر یک تیم خاتم همراه بود.

وی نتایج کسب شده در دور اول انفرادی را اعلام کرد و گفت: سید علی سید صالحی از ویونا اسپورت با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 4 برابر سهیل زندی فر از تیم خاتم قم به پیروزی رسید اما در مسابقه انفرادی دوم، امیر نجفی از تیم خاتم قم با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 2 از سد سپهر سهرابی از ویونا اسپورت گذشت.

دبیرهیئت تنیس قم گفت: در مسابقه دو نفره نیز تیم دوبل نجفی و حامدی از باشگاه خاتم با امتیاز 6 بر یک، موفق به کسب پیروزی شد تا این مسابقه با پیروزی خاتم قم به پایان برسد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: تنیس ، لیگ برتر ، نتایج ، ضعیف ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.