دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام تنیس‌بازان قمی به رقابت‌های قهرمانی جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید مقتدا خاتمی اظهار کرد: به غیر از رقابت‌های قهرمانی تنیس کشور و همچنین علاوه بر برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته در دسته‌ها و رده‌های سنی مختلف، قرار است رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور نیز به انجام برسد.


وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های جام حذفی و دسته‌جات آزاد تنیس قهرمانی کشور در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و تنیس‌بازان قمی نیز در این پیکارها به میدان می‌روند.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان کرد: بدین ترتیب پنجمین دوره پیکارهای جام حذفی تنیس قهرمانی کشور در بخش آقایان از بیست و هشتم دی‌ماه با حضور مدعیان آغاز می‌شود و قهرمان خود را در روز پنجم بهمن‌ماه خواهد شناخت.

وی یادآور شد: همچنین مسابقات تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان نیز از روز پنجم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، قهرمان بانوان نیز روز یازدهم بهمن‌ماه معرفی می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه میزبان این رقابت‌ها نیز مشخص شده است، اظهار کرد: زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش میزبانی مسابقات تنیس قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور در 2 بخش آقایان و بانوان را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم‌های شرکت کننده در 2 بخش آقایان و بانوان باید مدارک خود برای حضور در این رقابت‌ها را تا بیست و پنجم دی‌ماه به سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان ارسال کنند که ما سعی می‌کنیم این کار را زودتر انجام دهیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم ادامه داد: همچنین طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس مراسم قرعه‌کشی این مسابقات در بخش آقایان در روز بیست و هفتم دی‌ماه صورت می‌گیرد و تیم‌های شرکت کننده در بخش بانوان نیز حریفان خود را با انجام قرعه‌کشی در روز چهارم بهمن‌ماه خواهند شناخت تا تیم‌ها به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری، تیم‌ها و تنیس‌بازان قمی در مسابقات مختلف تنیس کشور اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی این رشته حضور مستمر و عملکرد موفقی داشته‌اند به طوری که سال 92 یکی از موفق‌ترین سال‌های حضور تنیس قم در رقابت‌های مهم این رشته ورزشی در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده است./س
برچسب ها: قم ، تنیس بازان ، جام ، حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.