بزرگ‌ترین فرهنگسرای شمال شرق کشور در بجنورد به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از بزرگ‌ترین فرهنگسرای شمال شرق کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله براتیان شهردار بجنورد در آیین افتتاح فرهنگسرای شهروند در بجنورد با اشاره به اینکه این فرهنگسرا در زمینی یک هکتاری با 4 هزار و 800 متر مربع زیربنا احداث شده است ،گفت: سالن های ورزشی، سالن اجتماعات 530 نفره برای اجرای همایش ها، سمینارها، کتابخانه،کارگاه ها و کلاس های آموزشی، سرای سلامت و نگارخانه و کافی شاپ ازفضا های ایجاد شده در این فرهنگسراست.

براتیان با بیان اینکه سالن آمفی‌تئاتر این فرهنگسرا در مقایسه با تالار حافظ شهرداری بجنورد گنجایش بیشتری دارد ،گفت: به عنوان بزرگ‌ترین سالن آمفی تئاتر شهر محسوب می شود.

وی اظهار داشت: 1میلیارد و 800 میلیون تومان در 11ماه برای بهره برداری این فرهنگسرا هزینه شده است .

براتیان هداف از ایجاد این فرهنگسرا را ارتقای سطح فرهنگی، جلب مشارکت های همگانی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد وافزود: شهرداری در کنار ساخت و سازهای عمرانی نیز نسبت به فرهنگ مردم حساس و مسئول است.

وی افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی مهربانو با 15هزار متر مربع و سالن چندمنظوره آفرینش ویژه بانوان در روزهای آینده افتتاح میشود.

پرویزی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: در سال گذشته 35میلیارد تومان از منابع مختلف به شهرداری بجنورد اختصاص یافته است

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.