دبیر ستاد ساماندهی سواحل گلستان از اجرای طرح سالم سازی دریا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نذیری افزود: با اجرای طرح سالم سازی در دریا  و سواحل آرام وکم عمق در سالجاری هیچ گونه غریقی در استان رخ نداده است.

وی اظهار کرد: ویژگیهای طرح های سالم سازی در دریا مشخص کردن محل شنا ، با عمق کمتر از یک و نیم متر ، اطمینان از بهداشتی بودن آب محل طرح و رختکن و دوش آب می باشد.

نذیری بیان کرد:این طرح به منظور برقراری نظم و امنیت در مناطق تفریحی و گردشگری استان به ویژه در سواحل دریا به اجرا گذاشته شده است.

وی تصریح کرد:امسال 7 تیم نجات غریق دو فروند قایق همچنین دو جت اسکی و 50 دست جلیقه نجات برای پیشگیری از خطرهای احتمالی در محل طرح های سالم سازی دریا در گلستان مستقر شده است.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گلستان اضافه کرد:در سالجاری ده طرح سالم سازی دریا در شهر های ساحلی بندر گز ،بندر ترکمن و نوکنده در حال اجراست و تا پایان شهریور ادامه دارد.

گلستان در همسایگی کشور ترکمنستان و دریای خزر، حدود 100کیلومتر ساحل دارد و همیشه در فصل تابستان پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است که بمنظور بهره مندی از آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی و استفاده از ساحل خزر به این منطقه سفر می کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: گلستان ، سالم ، سازی ، سواحل ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.