فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: به برکت انقلاب در تمام شهرهای ایران از دانشگاه، مراکز بهداشتی و غیره بهره مند هستیم اما متاسفانه در گوشه ای از این مملکت هنوز محرومیت وجود دارد.

6هزارموقعیت شغلی ایجادشده توسط بسیج درمازندرانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرداربابایی به همراه فرمانده سپاه آمل، معاونت فرهنگی و معاونت بسیج زنان سپاه کربلا دربازدیداز منطقه امت آبادآمل با اشاره به اینکه سپاه از آذر ماه ۱۳۹۳ تصمیم به آباد کردن منطقه محروم امت آباد آمل گرفت افزود: با همکاری سپاه، ادارات شهری و اهالی این محل باید در آبادانی منطقه امت آباد بکوشیم که این یک رابطه متقابل است و انشا الله با همکاری هم مشکل آسفالت، برق، گاز، آب و دیگر مسائل را حل می‌کنیم.

وی آبادانی در مسئله فرهنگ را بسیار مهم بیان وتصریح کرد : آبادانی تنها به معنی آسفالت خیابان ها و تامین آب، برق و گاز نیست بلکه باید در رفتار، فرهنگ و آداب هم تاثیر گذاشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به ۶ هزار موقعیت شغلی ایجاد شده توسط بسیج در مازندران اشاره کرد و گفت: قول می دهیم بسیج از جوانان عزیزی که در اینجا حضور دارند حمایت کند به شرطی که پدران و مادران در این فرصت و فضا ایجاد شده به فرزندانشان کمک و آنها را مدیریت کنند تا درآینده جوانان نخبه‌ای شوند و به درد مملکت و جامعه بخورند.

سردار بابایی بسیج را یاران امام حسین(ع) و امام زمان(عج) دانست و افزود: با کمک جوانان و نوجوانان یعقوبیان، این منطقه بسیار پیشرفت می کند که باید حرکت امت آباد به صورت نور دانش، نور ایمان، تحصیل و پاکیزگی باشد.

وی با بیان اینکه امید من به همه جوانان و نوجوانان است اذعان کرد: باید از این امت آباد طلبه، مهندس، دکتر و متخصص داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.