فرمانده سپاه بابلسر،مقابله با جنگ نرم را یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج عنوان کرد وگفت: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در جنگ نرم ممکن است شهر به شهر و محله به محله متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری؛ سرهنگ دوم پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد با بیان اینکه رزمندگان دیروز فرمانده‌هان امروز در میدان کار و ماموریت اصلی بسیج هستند، افزود: با توجه به وضعیت حساس، شرایط جهانی و وضعیت پیچیده‌ای که در منطقه و دنیا حاکم است، بسیج باید با آمادگی کامل و آشنایی دقیق با ماموریت‌های خود همواره برای رو در رویی با دشمن آماده باشد.

وی مقابله با جنگ نرم را یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج عنوان کرد و افزود: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در جنگ نرم ممکن است شهر به شهر و محله به محله متفاوت باشد.

فرمانده سپاه بابلسر، تصریح کرد: برنامه‌های بسیج باید بر اساس ارزش‌گذاری و اولویت، عملیاتی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: فعال کردن هیئت‌های امر به معروف و احصای معروف‌ها فراموش شده باید به عنوان یکی از برنامه‌های مقابله با جنگ نرم، توسط پایگاه‌ها اجرایی شود.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی فرماندهی کل سپاه و ریاست سازمان بسیج، پرداختن به ماموریت نظام تربیتی معرفتی صالحین است، افزود: توجه ویژه و اساسی به نظام تربیتی معرفتی صالحین با هدف ارتقا کمی و کیفی باید در اولویت برنامه‌های فرماندهان پایگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: جنگ ، نرم ، مقابله ، بسیج ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.