شیراز؛

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو با بيش از 170 فقره سرقت

اعضاي باندي كه به صورت خانوادگي و با سرقت خودروهاي وانت نيسان، تويوتا هايلوكس و كاميون آنها را به يكي از شهرستان هاي شرقي كشور انتقال مي دادند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت خودروهای وانت نیسان و چند دستگاه تویوتا در سطح استان و به ويژه شهر شيراز، شناسايي و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: تحقيقات مأموران در اين راستا ادامه داشت تا اينكه مأموران، سارق يك دستگاه خودرو وانت نيسان با پلاك جعلي را دستگير كه متهم در بازجويي هاي انجام شده اعلام كرد خودرو را در شیراز از افرادی اخذ و قصد انتقال آن به يكي از شهرستان هاي شرقي و تحویل به افرادی ديگر را داشته است.

وي اظهار كرد: مأموران با انجام تحقيقات گسترده ميداني و انجام شگردهاي خاص پليسي هشت نفر از اعضاي اين باند را شناسايي و همگي آنها را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: سارقان در تحقیقات تا کنون به سرقت بیش از 170 دستگاه خودرو وانت نیسان، پنج دستگاه تویوتا هایلوکس و دو دستگاه کامیون و انتقال به مرزهای شرقی و تحویل به تعدادی مالخر اقرار كردند.سردار " گودرزي" تصريح كرد: در اين رابطه صحنه هاي سرقت بازسازي، تعدادي از مالباختگان شناسايي و تلاش در جهت دستگیری سایر مرتبطان با اين پرونده ادامه دارد.

وي از شهروندان خواست تا هشدارهاي پليسي پيرامون پيشگيري از وقوع سرقت را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هر كونه موارد مشكوك، مراتب را از طريق پليس 110 به پليس اطلاع دهند.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.