درز اطلاعات جدید از تلفن همراه بلک بری +عکس

به تازگی اطلاعات جدیدی از شرکت Blackberry درز پیدا کرده است که خبر از تولید محصول جدیدی با نام Passport Silver Edition می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعویض نام این دستگاه چندان عجیب نیست، چرا که ویژگی های بسیاری را از نسخه اصلی بلک بری پاسپورت به ارث برده و شباهت هایی به آن دارد. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، این موبایل صفحه نمایشی ۴٫۵ اینچی خواهد داشت.

اسنپدراگون ۸۰۱ با پردازنده چهار هسته ای و ۲٫۲ گیگاهرتزی به آن نیرو خواهد بخشید و  با حالت مربعی نمایشگرش به شما اجازه خواهد داد تا دید عریض تری به تصاویر داشته باشید.


موبایل جدید بلک بری با نام پاسپورت Silver Edition به بازار عرضه خواهد شد


بلک بری جدید به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه مجهز بوده و باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر بر ساعتی آن نیز می تواند برای حداقل یک روز پاسخگوی نیازهایتان باشد؛ و اگر گوشه های تیز بلک بری پاسپورت قبلی شما را اذیت می‌کرد، محصول جدید همین شرکت با گوشه های محنی شکلش، کار نگه داشتن تلفن در دست را ساده تر خواهد کرد.

نسخه تازه بلک بری پاسپورت در کشورهای مالزی، اندونزی و سنگاپور به ثبت رسیده و احتمالا تا عرضه نهایی به بازارها فاصله چندانی نخواهد داشت. همان طور که قبلا هم گفته بودیم فروش موبایل های بلک بری روند چندان جالبی نداشته و احتمال خروج آنها از بازار تلفن های هوشمند وجود دارد؛ شاید Passport Silver Edition از آخرین تلاش های این شرکت برای زنده ماندن در صنعت موبایل باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: موبایل ، جدید ، بلک بری ، blackberry ، passport
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار