مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت :پارسال ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات در بخش اشتغال زایی درکمیته امداد خراسان رضوی هزینه شد که ۱۰ میلیارد ریال از آن مبلغ کمک‌های مردمی بوده است.

محسن مسعودیان راد ، در گفتگو با گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کمک‌های مردمی سهم ۱۰ درصدی از هزینه‌های خدمت‌رسانی کمیته امداد به نیازمندان را تشکیل می‌دهد که این رقم بالغ‌بر یک میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی گفت: تسهیلات بانکی به‌عنوان اصلی‌ترین منبع ارائه اعتبارات و خدمات به مددجویان کمیته امداد، محسوب می شود زیرا ۹۰ درصد اعتبارات ارائه‌شده به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، از این منبع تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: کمیته امداد خراسان رضوی درزمینهٔ اشتغال زایی، ارائه خدمات مهارتی، فرهنگی و هنری، تحصیلی، مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های مختلف خدمات‌ موثری به افراد تحت پوشش خود ارائه کند.

محسن مسعودیان راد گفت :نگاه ما به اشتغال یک نگاه هدفمند است، مشاغل خانگی و مشاغل خرد،با هدف فعالیت های تاثیر گذار روبه گسترش است.

مسعودیان راد افزود: پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در راستای زدودن فقر درجامعه است و گسترش سطح معیشت خانوارهای تحت پوشش، که این مهم در راستای حرکت مثبتی در جهت ارتباط متوازن با اقتصاد کلان و مشاغل بزرگ در کشور است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، گفت: اگرنیاز نیازمندان که مشکل بزرگی در جامعه است منعکس نشود، یاری‌رساندن بیشتر به مددجویان و نیازمندان نیز صورت نمی گیرد، این مستلزم تعامل وهمکاری بیشتر مردم است.

وی تأکید کرد: ایجاد روحیه امید و شادابی و نگاه به آینده از دیگر اقدامات مؤثر کمیته امداد امام خمینی است که با این نگاه به مددجویان خود، خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری‌شده فطریه امسال استان ۱۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: فطریه ها در غالب فطریه عام، سادات و کفاره جمع‌آوری‌شده که تاکنون بخش عمده‌ای از این فطریه ها به‌خوبی در بین مددجویان کمیته امداد قرار داده‌ شده است.

لازم به ذکر است؛ در تور خبری کمیته امداد خراسان رضوی که برای جمعی از اصحاب رسانه انجام گرفت، از طرح‌های کمیته امداد استان خراسان از قبیل طرح شفا، طرح محسنین، طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد بازدید و خبرنگاران با مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد آشنا شدند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.