امام جمعه موقت بیرجند گفت: جامعه اسلامی به برکت خون شهداء از فرهنگ غنی اسلامی برخوردار است بنا براین باید از این ارزش ها در هر برهه ای از زمان دفاع کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام مشرفی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به 15 مرداد سالروز شهادت خلبان شهید بابایی افزود: همرزمان این شهید بزرگوار باید برای جوانان سرگذشت شهید بابایی را بازگو کنند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش دولتمردان کشورمان در مذاکرات هسته ای، پایه و اساس دولت آمریکا را استکباری دانست و افزود: آمریکا در سال 1945 میلادی با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، 160 هزار ژاپنی را به خاک و خون کشید، اما اکنون نظام سیاسی این کشور، مدعی دفاع از حقوق بشر در دنیاست.

حجت الاسلام مشرفی با بیان این که مردم ایران، ظلم و ستم سیاستمداران آمریکایی را فراموش نمی کنند افزود: تا زمانی که آمریکا در صحنه سیاسی دنیا نقش بازی می کند، شعار مرگ بر آمریکا از سوی مظلومان عالم از میان نمی رود.

امام جمعه موقت بیرجند سالروز صدور فرمان مشروطیت در 14 مرداد ماه را یادآور شد و گفت: نهضت مشروطه مقدمه ای برای پایه ریزی انقلاب اسلامی بود که توسط رهبران بزرگی چون شیخ فضل الله نوری شکل گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.