اصفهان؛

کارگاه‌های کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم برگزار می‌شود

مدیر کارگاه های کارآفرینی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمیرم گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه‌های کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سیمرم تا 16 مرداد ماه است.

به گزارش خبرنگار کارگاه‌های کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم برگزار می‌شودگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان از برگزاری دوره سوم کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم خبر داد و اظهار کرد: مرکز رشد وتوسعه کارآفرینی دانشگاه سمیرم در کارگاه های فنی مهندسی وحرفه ای پزشکی شامل دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه (دارو شناسی و نسخه خوانی)، کمک پرستاری، منشی مطب و گیاهان دارویی) برگزار می کند.

وی با اعلام اینکه ‌ثبت‌نام کلاس‌ها از ششم مردادماه شروع شده است، افزود: مهلت ثبت نام در این کارگاه‌ها تا 16 مردادماه است و کلاس‌ها از۱۷مردادماه در محل دانشگاه آزاد سمیرم برگزار می‌شود.

سجاد امیدی تصریح کرد: شرکت در این کلاس‌ها برای عموم آزاد است و علاقمندان برای حضور در این دوره جهت اطلاع بیشتر از جزئیات ثبت نام و شرکت در کلاس‌ها می توانند با شماره ۰۹۱۳۲۷۵۰۴۱۷ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: در پایان دوره به کسانی که موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی شوند گواهینامه اعطا می‌شود.

مدیر کارگاه های کارافرینی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمیرم خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد آموزش کلاس‌های فوق برنامه این دانشگاه عملی بوده تا بتواند پل مناسبی بین تحصیلات دانشگاهی و بازار کار باشد و باعث ارتقا سطح کاری بازار و صنعت گردد

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.