شایعه‌ای تازه؛ جودو دلیل اختلاف مسئولان وزارت ورزش

شایعه اختلاف بین مسئولان وزارت ورزش و جوانان، یکی از بحث برانگیزترین خبرهای درگوشی چند روز اخیر بود که معاون توسعه ورزش قهرمانی آن را تکذیب کرد.

شایعه ای تازه؛ جودو دلیل اختلاف مسئولان وزارت ورزشبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرای پذیرفته نشدن استعفای رئیس فدراسیون جودو از سوی وزارت ورزش و جوانان بهانه ای به دست برخی اهالی جودو داد تا اعلام کنند بین محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با رفتن رستگار اختلاف نظر وجود دارد.

خبرهای در گوشی حاکی از این بود که سجادی می  گوید رستگار باید از ریاست جودو برود در حالی که گودرزی این رفتن را قبول نمی کند.
 
نکته جالب توجهی که به این اخبار دامن زد، غیبت چند روزه معاون ورزش قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان بود که باعث شد موضوع اختلاف نظر در مورد رئیس فدراسیون جودوو معاون قهرمانی قوت بگیرد.

در این میان محمد رودکی، ملی پوش سنگین وزن جودو که به خاطر صحبت های بی پرده با رسانه‌ها نام خود را با سر زبان ها انداخته طی مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد: جودو وضعیت وزارت ورزش و جوانان را به هم ریخته و بین مسئولانش اختلاف ایجاد کرده است. صحبت های کاپیتان جودو باعث شد تا پای حواشی به رسانه  هم باز شود و برخی نگفته ها به زبان بیاید.
 
رودکی در خصوص تعیین سرپرست گفت: وضعیت جودو تا حدی به هم ریخته است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان کسی را پیدا نمی‌کنند به عنوان سرپرست فدراسیون بگذراند، تمامی این حواشی باعث شد تا سجادی سکوت را بشکند.
 
در این راستا سجادی خط بطلانی بر تمامی حرف و حدیث ها در خصوص اختلاف نظر درباره استعفای رئیس فدراسیون جودو کشید و اعلام کرد: به دلیل سرماخوردگی چند روزی را سرکار نیامده بودم و تمام صحبت ها شایعه ای بیش نیست.

وی افزود: در خصوص استعفای رئیس فدراسیون جودو هم گودرزی به عنوان شخص اول وزارتخانه تصمیم گیری خواهد کرد.
 
یادآوری می شود استعفای محمد علی رستگار به صورت کتبی در اختیار شخص گودرزی قرار گرفته و در حال حاضر هنوز تصمیمی قطعی درباره ماندن یا رفتن رئیس فدراسیون جودو از سوی وزارت ورزش و جوانان گرفته نشده است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار