کلاس مربیگری تنیس روی میز که زیر نظر جورج سیلبر اشمیت، مدرس فدراسیون جهانی آغازشده بود با حذف مشکوک برخی چهره های برجسته کشور به پایان رسید.

حذف مشکوک مربیان برجسته پینگ پنگ از دوره تربیت مدرسبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاس مربیگری تنیس روی میز که از روز جمعه زیر نظر جورج سیلبر اشمیت، مدرس فدراسیون جهانی در تهران و با حضور 30 مربی ایرانی آغاز شده بود با حاشیه های جالب توجهی به پایان رسید.

هرچند از ابتدا، این بحث که اسامی 30 نفر بر اساس چه معیاری نوشته شده است، علامت سوال بزرگی را ایجاد کرد اما اعلام 10 نفر نهایی و حذف چهره های شاخص تنیس روی میز کشور در پایان کلاس، علامت سوال را بزرگتر کرد.

در پایان این کلاس 10 مربی به نام‌های بخشنده، خلج، ترکان، واقفی، عباسی، مستحقی‌راد، لطف‌الله نسبی، احدی،‌ بهلولی و نوروزی برای حضور در دوره دو روزه تربیت مدرس انتخاب شدند، در حالی که برخی از این اشخاص حتی سابقه تدریس در یک کلاس درجه 3 را نیز نداشته اند .

از طرفی، در میان فهرست 20 نفر حذف شده، نام امیر عمیدی  یکی از مربیان با سابقه و مدرس برجسته کشور  که خود سالها رئیس کمیته آموزش بوده و همچنین احمد جعفری‌پور سرمربی اسبق به چشم می خورد که سروصدای زیادی را در بین پینگ پنگی ها ایجاد کرده است.

با توجه به اینکه طبق وعده مسئولان وزارت ورزش و جوانان، برگزاری مجمع انتخاباتی تنیس روی میز نزدیک است، می توان اتفاقات این چنینی را تا حدود زیادی به پشت پرده های انتخاباتی مرتبط دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار