تبریز؛

تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین قشر جوان جامعه

مشاور استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ نماز با راهکارهای اصولی و عملی در بین قشر جوان جامعه با زبان جوان تأکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان اسداله ضیائی در جمع اعضای شورای اقامه نماز شهرستان اهر گفت: ترویج فرهنگ نماز و همگانی کردن این فریضه مهم الهی با دستور و بخشنامه میسرنیست و باید این فرهنگ را به بطن جامعه تصمیم دهیم و بصورت پایه ای و بنیادی اهمیت نماز را در خانواده ها تبیین نمائیم و اگر این امر محقق شود و نماز از کودکی و نوجوانی در خانواده نهادینه شود قطعاً در ترویج نماز موفق خواهیم بود.

مدیر شورای اقامه نماز استان آذربایجان شرقی به جوانان توصیه کرد به امر نماز اهتمام ویژه داشته باشند و با علاقه و نشاط این فریضه الهی را به جای آورند.

وی، گفت: نباید به بهانه نماز کار مردم در ادارات مطل شود و حداکثر وقت اقامه نماز 20 دقیقه دانست و افزود: این زمان برای ادای این فریضه الهی ضروری و کافی است.

ضیایی، تلاش های انجام شده در امر ترویج فرهنگ نماز را در ادارات شهرستان اهر را شایسته تقدیر برشمرد و افزود: تلاش کنیم برگزاری نماز جماعت در ادارات در بهترین مکان و با معنویت خاص برگزار شود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.