بودجه 20 میلیون دلاری صهیونیست‌ها برای تبلیغات علیه توافق هسته‌ای

با اعلام نتایج نشست ایران و 1+5، صهیونیست‌ها در آمریکا حملات تبلیغاتی خود را برای اعمال فشار بر کنگره آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "گیل تماری" گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در واشینگتن گفت: "آیپک خود را برای مبارزه علیه رئیس جمهور آمریکا در کنگره آماده می‌کند. این اقدام بین یهودی‌های آمریکا و مخصوصا رهبران یهودیان آمریکا شکاف ایجاد می‌کند."

وی افزود: "آیپک کمیته ویژه ای برای دعوت کردن شهروندان به مخالفت با ایران هسته ای تشکیل داد. این کمیته با بودجه ای به مبلع 20 ملیون دلار مبارزه تلویزیونی در 40 ایالت آمریکا را آغاز کرده است. با این بودجه می توان تبلیغاتی رسانه ای گسترده ای را در 40 ایالت آمریکا انجام داد."

وی خاطر نشان کرد: "آیپک سعی دارد مردم آمریکا را قانع کند این توافق هسته ای توافق بد است."

تماری تأکید کرد: "نظرسنجی نشان می دهد 46% آمریکایی‌ها این توافق را تایید می کنند و 30% با آن مخالفند و 24% نسبت به توافق بی طرفند. آیپک سعی می کند از طریق این 30 درصد مخالف قانونگذاران کنگره مخصوصا دمکرات‌ها را تحت تاثیر قرار دهد."

وی افزود: "این در حالی است که لابی لیبرال جی ستریت  نیز بطور همزمان مبارزه مخالف با آیپک را آغاز کرده است. محوریت مبارزه متضاد دو لابی صهیونیستی توافق هسته ای است؛ یکی از آنها این توافق را بسیار بد و لابی دیگر توافق را خوب می داند." 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار