رئیس کانون بازنشستگان شهرستان ملارد گفت: به دلیل ضعف در زیر ساخت‌های درمانی بخش قابل توجهی از بازنشستگان ساکن در این منطقه با محدودیت در خدمات درمانی مواجه هستند.

کمبود امکانات درمانی، جدی‌ترین معضل بازنشستگان ملاردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین افکاری رئیس کانون بازنشستگان ملارد در نشست اعضای هیئت مدیره مجموعه مذکور با خبرنگاران که در محل کانون بازنشستگان ملارد برگزار شد، اظهار کرد: حدود 7 هزار بازنشسته در شهرستان ملارد سکونت دارند که بسیاری از آنها به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی نیستند و این موضوع باعث خارج شدن آنها از دایره پوششی این بیمه می‌شود.

 وی افزود: طبق قانون سازمان تامین اجتماعی مکلف به ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان است و در صورت عدم وجود امکانات مناسب باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات  بهره گیری شود، اما وضعیت موجود جوابگوی مطالبات بازنشستگان این شهرستان نیست.

افکاری گفت: متاسفانه به دلیل محدودیت‌های اعتباراتی سازمان تامین اجتماعی، با وجود تلاش شبانه روزی مسئولان ذیربط در این سازمان، امکان ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان ساکن در شهرستان ملارد وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار نیز به عنوان مرکز ارائه کننده خدمات درمانی به بازنشستگان این محدوده، به دلیل کسرت بیماران بستری شده، قادر به ارائه خدمات کافی به بازنشستگان متقاضی درمان در ملارد نیست و این موضوع باعث افزایش بار مشکلات گروه مورد اشاره در منطقه مذکور شده است.

افکاری در پایان یادآور شد: امیدواریم مسئولان ذیربط با توجه  هرچه بیشتر به بازنشستگان شهرستان ملارد و اتخاذ راهکارهای اصولی، دغدغه‌های درمانی این گروه آسیب پذیر را به حداقل ممکن کاهش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار