عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان خود به این نتیجه رسیده اند که ملت ایران تسلیم شدنی نیست و پای آرمان و حقش ایستاده ، حتی به قیمت گزینه‌های زیر و روی میز دشمن.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در جمع مردم دیهوک طبس گفت: استقامت ، صلابت و نفوذناپذیری از جمله ویژگی های ملتی است که 36 سال پیش زیر پرچم الله اکبر برای پیروی از ولایت فقیه و حفظ استقلال ایران بیعت کردند و در تمام این سالها دشمنان سعی کرده اند ملت ایران را از زیر این پرچم بیرون بکشند و تا کنون ناکام مانده اند و از این پس هم ناکام خواهند ماند.


وی پایبندی به دین و عشق به اهل بیت علیهم السلام را دیگر ویژگی های ملت ایران در سایه اسلام دانست و افزود : ده‌ها شبکه بیگانه در تلاشند تا مردم را از دین، ولایت،محبت و عترت خدا جدا کنند ولی روز ‌به‌ روز تیرشان به سنگ می‌خورد.

وی با اشاره به تحریم های دشمن علیه ایران نیز گفت: بر خلاف تصور دشمنان مبنی بر تسلیم شدن ملت و دولت ایران پس از تحریم ها و کناره گیری ملت از نظام جمهوری اسلامی ، مردم ما همچنان مانند سرو قامت کشیده ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: تمام نقشه های دشمنان و استکبار علیه ایران ، تا کنون با استقامت ملت نقش بر آب شده است.

امام جمعه موقت تهران افزود : دشمنان خود به این نتیجه رسیده اند که ملت ایران تسلیم شدنی نیست و پای آرمان و حقش ایستاده است حتی به قیمت گزینه‌های زیر و روی میز دشمن.

وی همچنین با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: حق ملت در این عرصه از طریق نمایندگان مجلس مشخص می شود که باید متن را تصویب کنند و مسئولان ما در این مسیر تلاش می کنند خط اصلی گم نشود که تا کسی با توافق خوشحال شد ، بگوییم او ضد انقلاب است، چراکه این بی‌انصافی و تهمت است.
 
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی یادآور شد: مذاکره ‌کنندگان فرزندان این ملتند ، اهل دعا و مناجاتند و نباید با خادمان با بی انصافی برخورد شود اما از آن طرف نباید پرونده هسته ای را بسته دید.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.