قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

تخصص گرایی و حمایت، شرط تحقق تولید ملی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به تخصص گرایی، حمایت از تولیدکنندگان و استفاده از تجارب متخصصان برای تحقق تولید ملی و شکوفایی صنعت در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی عزیزیان در دیدار با روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور اظهار داشت: اگر بخواهیم در کشور اشتغال پایدار ایجاد شود و شاهد توسعه اقتصادی، شکوفایی صنایع و رونق تولیدات داخلی قابل رقابت باشیم، باید به تخصص گرایی اهمیت ویژه داده شود.

وی افزود : در صورت تعامل سازنده بین مدیران ارشد دولتی و شهری با خانه های صنعت و معدن و با شناخت و مطالعه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و حمایت موثر از تولید ملی، بسیاری از معضلاتی که صنعتگران و تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند، رفع می شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اتاق های بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت در ایجاد فرهنگ سازی بین مردم در جهت اقبال نشان دادن به تولیدات داخلی، افزایش کیفیت کالاهای داخلی و افزایش صادرات کالاهای ایرانی نقش غیر قابل انکاری دارند ، گفت: سکان هدایت این تشکل ها در تمام استان ها باید به افرادی سپرده شود که دغدغه حمایت از تولید را داشته باشند.

عزیزیان سیاست زدگی را آفت موضوعات اقتصادی و تولید عنوان کرد و اظهار داشت: ثبات و استمرار در برنامه های کلان اقتصادی و برنامه ریزی درازمدت با همدلی و همزبانی می تواند به شکوفایی و توسعه اقتصادی منجر شود و فردایی روشن در پیش روی فعالان عرصه تولید، صادرات و تجارت شکل گیرد.

در این دیدار برخی از اعضای خانه های صنعت، معدن و تجارت نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها و دغدغه هایشان پیرامون موضوع تولید و کسب و کار پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی حسینی
۰۳:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
ببینید من به عنوان یک ایرانی معتقد هستم همین بحرین هم بخشی از خاک ایرانه و بادی این قدر قدرمت مند بشیم که سمت ما دیگران دست دراز کنند.