مسئول معاونت اردویی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور با آمادگی کامل پذیرای زائران کاروانهای راهیان نورمی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مسئول معاونت اردویی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد: زیرساختهای لازم جهت اردوهای راهیان نورغرب و شمال غرب در این مناطق صورت گرفته و هم به لحظ گردشگری و هم به لحاظ مناطق عملیاتی و معنویت شهادت آماده ی پذیرای زائرین می باشد.

میثم رضوان پور استقبال مردم را از اردوهای راهیان نور امسال بسیار چشمگیر و قابل توجه خواند و افزود: متقاضیان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشوربیش از ظرفیت موجود میباشند که متاسفانه ظرفیت پذیرش نداریم .

وی گفت: این اردو در 20 دوره ی 2 روزه در اردوگاههای شهر سقز و سر دشت می باشد که از راویان توانمند و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به عنوان راهنما استفاده نموده ایم که از مبدا با یک روحانی حرکت و با امکانات کاملی که از خود استان اصفهان به منطقه برده می شود ، در امنیت کامل اعزام می گردند.

مسئول معاونت اردویی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: همه ی زائران شرکت کننده در این اردوها زیر پوشش بیمه ی بسیجیان قرار می گیرند و رانندگان با آموزش کاملی که دیده اند سلامت هر چه بیشترزائرین را رقم خواهند زد.

میثم رضوان پوربا بیان اینکه منطقه از امنیت کامل برخوردار می باشد افزود: در این اعزام سهمیه ی ویژه ای به دانشجویان بسیجی اختصاص داده ایم و نخبگان ، مداحان، هنرمندان، اصحاب رسانه و...در این اعزام حضوردارندکه با وجود امنیت منطقه تمام تمهیدات امنیتی برای این سفر اندیشیده شده است.

وی در خصوص راهیان نور دریایی افزود: برای اولین بار در استان این اردو فعال شده و طبق رایزنی سردار فضلی فرمانده ی قرارگاه مرکزی راهیان نوربا قرارگاه راهیان نور بندر عباس از مهرماه سال جاری سهمیه ای به ما داده می شود که اعزام به بوشهر، هرمزگان وخارک صورت خواهد گرفت که البته پس از مشخص شدن سهمیه و برنامه های ارائه شده، اطلاعات تکمیلی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.