پس از کناره گیری ناگهانی مجید نامجو مطلق از سرمربیگری تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، هیئت مدیره این باشگاه داود حقدوست را به عنوان سرمربی جدید زردپوشان انتخاب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ در حالی که نامجو مطلق هفته گذاشته برای هدایت تیم آلومینیوم در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسیده بود اما به یکباره به دلیل قراردادن شروطی جدید در قراردادش، وی به همراه دستیارانش اردوی تیم آلومینیوم را در تهران ترک کرد.

پس از این اتفاقات نیز هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم داود حقدوست دستیار فصل پیش نامجو مطلق در تیم آلومینیوم را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

حقدوست که سابقه بازی در تیم های ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و برق شیراز را در کارنامه دارد، در فصل گذشته به عنوان دستیار، نامجومطلق را در آلومینیوم همراهی می کرد که پس از اختلافات پیش آمده در پنج هفته پایانی از تیم جدا شد.

البته این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چند روز پیش نیز مهدی فلامرزی از سمت سرپرستی تیم فوتبال آلومینیوم کنار گذاشته شد و اکبر راهویی جانشین وی شد. موضوعی که از آن به عنوان یکی از دلایل اصلی کناره گیری نامجو مطلق از هدایت تیم آلومینیوم نام برده می شود.

ضمن اینکه اواخر ماه گذشته هم حسن عزیزی پس از یکسال از سمت سرپرستی باشگاه فرهنگی فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان استعفا داد و هیئت مدیره باشگاه نیز حشمت اله ایرانشاهی را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

حال باید دید در فاصله کمتر از ۱۹ روز تا آغاز رقابتهای فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال مسئولان باشگاه آلومینیوم این تیم را چگونه آماده حضور در این پیکارها می کنند.

تیم آلومینیم هرمزگان در هفته نخست این رقابتها ۲۶ مرداد به مصاف تیم ماشین سازی تبریز می رود.

زردپوشان آلومینیوم در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال و با هدایت مجید نامجو مطلق در مکان چهارم جدول رده بندی گر وه الف لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفتند.

البته بحران مدیریتی و بلاتکلیفی تنها مختص تیم فوتبال آلومینیوم نیست چرا که تیم های بسکتبال باویلچر ، والیبال و تکواندو این باشگاه هم برای شرکت در رقابتهای لیگ های کشوری با مشکلات مشابهه ای دست و پنجه نرم می کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.