بندرعباس؛

عناوین هفتمی و نهمی پاروزن تیم تایدواتر هرمزگان در مسابقات قهرمانی جهان

فاطمه کرمجانی پاروزن عضو تیم تایدواتر هرمزگان در مسابقات جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در کشور پرتغال به دو مقام هفتمی و نهمی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس در این پیکارها و در رده سنی زیر ۲۳ سال، کرمجانی عضو تیم تایدواتر هرمزگان درفینال A مسافت ۲۰۰ متر ماده کانوکانادایی تکنفره با ثبت زمان۵۰/۸۶۴ ثانیه در رده هفتم جهان قرار گرفت. در این ماده قایقرانان مجارستان، روسیه و بلاروس اول تا سوم شدند.

همچنین درفینال A مسافت ۵۰۰ متر ماده کانوکانادایی نیز فاطمه کرمجانی در رقابت با قایقرانان قزاقستان، رومانی، کانادا، مجارستان، بلاروس، آلمان، مکزیک و روسیه با ثبت زمان ۲:۳۵/۶۹۶ دقیقه در رده نهم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان مجارستان، کانادا و قزاقستان اول تا سوم شدند.

ضمن اینکه مینا عبداللهی دیگر پاروزن هرمزگانی در فینال C ماده کایاک یکنفره جوانان و درمسافت ۲۰۰ متر به مصاف حریفانی از کشورهای آلمان، اسلواکی، لیتوانی، آفریقای جنوبی، قزاقستان، سوئیس، هلند و اسلوونی رفت که در پایان با زمان ۴۴/۹۰۰ ثانیه در رده چهارم و در مجموع در رده بیست و دوم جهان قرار گرفت. در این ماده قایقرانان کشورهای مجارستان، دانمارک و انگلیس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات قایقرانی قهرمانی جوانان و زیر ۲۳ سال جهان روزهای اول تا چهارم مرداد در شهر مونترو پرتغال برگزار شد.

تیم ایران با ۱۸ قایقران در دو بخش مردان و بانوان و در دو رشته کایاک و کانو در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.