مدير عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: اين شرکت به منظور نشت‌يابی دقيق‌تر از خطوط گاز رسانی استان، با تجهيز دستگاه‌های نشت‌يابی خود به سيستم‌های مدرن و به روز، علاوه بر بالا بردن دقت کار، موجب تسریع در پیگیری و بررسی نشت یابی های خطوط کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهندس محمد علی ودیعتی ، با اعلام اين خبر افزود: در سال گذشته تمامي خطوط گاز رساني استان، طي ۲ نوبت مورد بررسي و نشت‌يابي قرار گرفتند.

وي خاطرنشان کرد: در کنار نشت‌يابي خطوط اجرا شده، بازديد سرزده از پروژه‌ها نيز به عنوان يکي ديگر از وظايف پيش رو همواره در دستور کار قرار داشته و با جديت پيگيري مي‌شود که در همين ارتباط مي‌توان به 250 مورد بازرسي و بازديد از پروژه‌ها و واحدهاي صنعتي استان در 3 ماه نخست امسال اشاره کرد.

ودیعتی افزود: در اين بررسي و بازديدها به‌ منظور ارتقا و اطمينان از صحت تجهيزات فني به کار گرفته شده در لوله‌هاي انتقال و توزيع گاز استان ضمن صحبت و تبادل‌نظر با پيمانکاران، نيازهاي موجود به سرعت بررسي و پيگيري مي‌شود.

مدير عامل شرکت گاز استان کرمان يادآور شد: اين بررسي و بازديدها به‌منظور اطمينان از صحت عملکرد تأسيسات، رعايت استانداردهاي لازم و رفع مشکلات احتمالي انجام مي‌شود و مشترکین استان می توانند در صورت مشاهده مواردی همچون برخورد با علمک گاز ، آسیب به تاسیسات گاز رسانی و سایر موارد با شماره تلفن 194 در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نشت یابی ، خطوط ، گاز ، بررسی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.