مدیرعامل شرکت گاز لرستان از ارائه خدمات به بیش از ۴۲۰ هزار مشترک از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شمس خرم آبادی گفت: ارائه خدمات به این تعداد مشترک با اجرای پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گذاری، نصب ۲۰۸ هزار انشعاب گاز و گازرسانی به ۲۲ شهر و ۶۰۳ روستا از ابتدای تاسیس شرکت گاز  لرستان تاکنون بوده است. 

وی افزود: اجرای ۵۵ کیلومتر شبکه گاز، نصب سه هزار مورد انشعاب، پذیرش بیش از چهار هزار مشترک جدید و گاز رسانی به ۴۷ روستای استان از عمده ترین فعالیتهای انجام گرفته در سه ماه نخست امسال بوده است. 

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۵۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود : همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به سایر شهرها نیز در مراحل مختلف اجرا و طراحی بوده و امید می رود در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار شوند.

شمس خرم آبادی در خصوص گازرسانی به روستاها گفت: علاوه بر روستاهایی که هم اکنون به شبکه گاز متصل هستند گازرسانی به روستاهای واجد شرایط اولویت اصلی شرکت گاز لرستان است. 

وی افزود: با اجرای برنامه هایی که برای گازرسانی به روستاها تدوین شده کمبودهایی که در این بخش نسبت به میانگین کشوری وجود دارد به تدریج برطرف می شود و درصد جمعیت روستایی برخودار از گاز در استان افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.