رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: لاشه یک راس کل وحشی و مقادیری ادوات شکار در یک عملیات توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست بروجرد کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی وند افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بروجرد پس از دریافت گزارشی از همیاران محیط زیست مبنی بر فعالیت پنج شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع گرین در حوالی روستای ونایی شهرستان بروجرد به این منطقه اعزام شدند.

وی گفت: پنج شکارچی متخلف و مسلح در این عملیات در منطقه یادشده مشاهده شدند که پس از دیدن ماموران حفاظتی محیط زیست از محل گریختند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد افزود: ماموران با ورود به صحنه جرم، لاشه یک راس کل وحشی، دو عدد دوربین شکاری، چهار فشنگ جنگی، دو قبضه سلاح سرد، کوله پشتی، گوشی موبایل و یک دستگاه وسیله نقلیه را از شکارچیان کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه خودروی شکارچیان به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده است، گفت: عملیات شناسایی شکارچیان متخلف در حال انجام است.

مصطفی وند افزود: متاسفانه مرز استان های لرستان، مرکزی و همدان به دلیل حضور نداشتن نیروهای حفاظت محیط زیست به محیطی امن برای شکارچیان متخلف تبدیل شده است.

وی گفت: مناطق یادشده در یک ماه گذشته زیرپوشش مسایل امنیتی قرار گرفته است بطوریکه در این مدت 15 شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.




انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کشف ، لاشه ، کل وحشی ، لرستان ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.