مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران فقدان ماموران نیروی انتظامی در مناطق ساحلی را از اساسی ترین چالش فراروی اجرای طرح های ساماندهی دریای مازندران اعلام کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛شادمان از اجرای94 طرح ساماندهی دریا در مازندران خبرداد و گفت : از این تعداد طرح های دریا در استان 38 طرح عمومی، 37 طرح خصوصی و با نهادهای دولتی و 21 طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه طرح ساماندهی دریا امسال در مازندران از ابتدای خرداد آغاز شد و تا 15 مهر ادامه دارد افزود: این طرح در سه تیپ اجرا می شود که شنای آقایان و بانوان، اختصاص فضاهای بازی، سرویس بهداشتی، برپایی نمایشگاهها و سکوهای جشنواره، اسکان امداد و نجات، اورژانس 115، هلال احمر و سویت های اجاره ای ساختارهای اصلی آن را شامل می شود.

شادمان تعداد شهرهای ساحلی مازندران را 15 شهر اعلام کرد و با تاکید به فعالیت هزار ناجی غریق در مناطق حادثه خیز استان از حضور 470 غریق نجات در مناطق داخل طرح دریا خبر داد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران از پرداخت مطالبات ناجیان غریق استان تا پایان خرداد خبر داد.

شادمان فقدان ماموران نیروی انتظامی در مناطق ساحلی را از اساسی ترین چالش فراروی اجرای طرح های ساماندهی دریا در مازندران بیان کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.