فرماندار شهرستان پلدختر از بهره برداری88 واحد مسکن مهر در این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ ترابی نژاد افزود: مسکن مهر این شهرستان ۶۲۴ واحد بوده که به طور متوسط ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و قرار است با همت دستگاههای خدمات رسان و پیمانکاران با یک عزم جدی به پایان برسند.

وی افزود: برنامه زمان بندی برای به بهره برداری مرحله اول مسکن مهر پلدختر انجام شده و به محض تکمیل این مرحله، فازهای بعدی را آغاز می کنیم.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر این شهرستان متقاضی ندارند گفت: باید واحدهایی که متقاضی دارند را آماده بهره برداری و اسکان کنیم.

ترابی نژاد با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های مسکن مهر این شهرستان گفت: مردم در زمینه مسکن مهر سرمایه گذاری کرده اند و نمی شود  این پروژه را نیمه کاره رها کرده و سرمایه مردم بلاتکلیف بماند.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای مسکن مهر استان تصمیماتی برای ایجاد آسانسور در واحدهای مسکن مهر پلدختر اخذ شد گفت : با این وجود با توجه به این که آورده متقاضیان پاسخگوی ایجاد آسانسور در این واحدها نیست به همین صورت تحویل متقاضیان خواهند شد.
فرماندار پلدختر با بیان این که وجود آسانسور در چهار طبقه مسکن مهر پلدختر اجباری نیست افزود: هر متقاضی در صورت تمایل به داشتن آسانسور می تواند با تعاونی های مربوطه وارد مذاکره شود.

ترابی نژاد گفت: برای رفع مشکل مسکن مهر پلدختر و خروج از این بن بست باید همه دستگاهها به خصوص شرکت های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات پای کار آمده تا زمینه بهره برداری از تعدادی این طرح در هفته دولت امسال فراهم شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.