رودهن؛

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس در هفته دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید کشور از تحویل 10هزار واحد مسکونی شهر پردیس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  رودهن، محسن نریمان با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در هفته دولت بتوانیم 10 هزار واحدمسکونی از مسکن مهرشهر پردیس را آماده تحویل کنیم گفت: ما به کمک همه جانبه مسئولین در این بخش احتیاج داریم تا پیشرفت فیزیکی را تا 100درصد و طرح های زیربنایی و روبنایی را هماهنگ با آنهاپیش ببریم .

وی دررابطه با افزایش جمعیت در پردیس و باتاکید بر اینکه 85هزار واحد مسکن مهر در این شهر وجودارد و جمعیت زیادی در این واحدها اسکان خواهد شد گفت: پبش بینی ما این است که در دوسال آینده شهر 500هزار نفری را در پردیس شاهد باشیم وباید تلاش بیشتری شود تا زیربنایی هایی مثل :مدرسه ،پایگاه های نظامی انتظامی، فضاهای خدماتی گردشگری و فضای سبز را برای یک کلان شهر 500هزار نفری ایجاد کنیم.

نریمان با ذکر اینکه پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس بالای 70درصد است گفت: 35هزار واحد در پروژه کوزو در حال ساخت است و مهمترین کاری که در پردیس پیش رو داریم تامین آب و برق و گاز شهری است وباوجود اینکه دچار مشکلات اعتباری هستیم سعی ما بر این است که بتوانیم اعتبار را تامین کنیم و مشکلات زیربنایی و روبنایی را با کمک دیگر دستگاه های خدمت رسانی حل نمایم .

وی در خصوص ایجاد تونل در راه های مسکن مهر افزود: دو تونل 800 متری با سیستم تهویه مناسب در این منطقه در نظر گرفته شده که بعد از استقرار جمعیت ایجاد شود تا بتوانیم ترافیک را از این طریق به اتوبان تهران - پردیس کنترل کنیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.