رییس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه مراکز آزاد در حال سود جویی از داوطلبان هستند، تاکید داشت: این پایگاه ها زیر نظر آموزش و پرورش با قیمت های از پیش تعیین شده با بهترین کارشناسان و مشاوران فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مرتضی اسپنانی از فعالیت 91 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان اصفهان خبر داد و گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با مراجه به این پایگاه ها از مشاوره و همچنین نرم افزار انتخاب رشته با هزینه های بسیار مناسب بهره گیرند.

وی با اشاره به اینکه 145 مشاور به صورت متناوب و به طور خاص بعد از اعلام نتایج آموزش های لازم را کسب کردند و در این پایگاه های استان مستقر شدند، تصریح کرد: داوطلبان می توانند بر حسب علاقه و نیاز هم از مشاور و هم از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنند.

وی در خصوص نرم افزار انتخاب رشته عنوان کرد: این نرم افزار که از سوی سازمان سنجش طراحی شده است اطلاعات رتبه و علایق داوطلب وارد و سپس احتمال قبلی در رشته های انتخابی را نشان می دهد.

رییس اداره مشاوره تربیتی اموزش و پرورش استان افزود: این 91 پایگاه در تمام نواحی استان و همچنین تمام شهرستان ها و مناطق استان مستقر شده است.

مرتضی اسپنانی با اشاره به اینکه مراکز آزاد در حال سود جویی از داوطلبان هستند، تاکید داشت: این پایگاه ها زیر نظر آموزش و پرورش با قیمت های از پیش تعیین شده فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در مناطق و شهرستان های محروم از جمله باغ بهادران، تیران و کرون، فریدون شهر، جلگه، خورو بیابانک مشاوره حضور 10 هزار تومان و استفاده از نرم افزار 5 هزار تومان است که داوطلبان بر حسب نیاز از هر دو یا فقط یکی از آنها استفاده می کنند.

اسپنانی با اشاره به اینکه در شهرستان های دیگر هم مشاوره حضوری با قیمت 25 هزار تومان و استفاده از نرم افزار با قیمت 10 هزار تومان است، اظهار کرد: در 6 نواحی استان اصفهان هم مشاوره حضوری با قیمت 35 هزار تومان و استفاده از نرم افزار با قیمت 15 هزار تومان است.

رییس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: اینکه پایگاه های انتخاب رشته از روز 1 مرداد آغاز به کار کرده است و تا پایان روز 10 مرداد همزمان با پایان شدن زمان انتخاب رشته از ساعت 8 صبح تا 21 به صورت یکسره فعالیت دارد.

وی به داوطلبان توصیه کرد:در طول زمان انتخاب رشته که از 5 تا 10 مرداد ماه است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند تا اگر اصلاحیه یا افزایش ظرفیتی اعلام شد در جریان آن قرار گیرند و همچنین سعی کنند انتخاب رشته را به روز ها و ساعات پایانی موکول ننمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.