معاون آموزشی قرآن و حدیث گفت: هفدهمین دوره پذیرش مقطع کارشناسی و دکترا قرآن و حدیث برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت، معاون آموزشی قرآن و حدیث گفت: هفدهمین دوره پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث وابسته به موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث علاوه بر پذیرش دانشجو در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد امسال برای هفدهمین سال متوالی در مقطع کارشناسی نیز برای دوره‌های حضوری و مجازی از بین خواهران و برادران علاقمند دانشجو می‌پذیرد.

وی بیان کرد: این دانشگاه یکی از مراکز موفق در عرصه آموزش عالی است، به طوری که بر اساس آمار رسمی سازمان سنجش میزان قبولی کارشناسی به کارشناسی ارشد رتبه اول کشوری را در بین تمام دانشگاه‌های کشور را از آن خود کرده است.

وی خاطر نشان کرد:رشته‌های دانشگاه قرآن و حدیث شامل رشته‌های علوم قرآن و حدیث،‌ علوم و معارف قرآن، علوم حدیث، فقه و حقوق اسلامی، کلام اسلامی و تربیت معلم قرآن است.

حجت یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون سراسری سازمان سنجش ثبت‌نام کردند، می‌توانند در تاریخ پنجم تا دهم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاه اقدام کنند.

در پایان یاد آور شد: دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه پذیرش در دوره کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود و ظرفیت برای دوره‌های حضوری 60 نفر و برای دوره‌های مجازی 120 نفر است.


انتهای پیام/ی

 

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.