دبیر تشکل‌های غیردولتی کشور گفت: یکی از اهداف سازمان تشکل های غیردولتی نگاه توسعه‌گرا به کشور است تا فضای توسعه پایدار در کشور حاکم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بابک مغازه‌ای افزود: تشکل‌های غیردولتی در کنار دولت برای توسعه کشور پیشگام هستند و این تشکل‌ها اهداف بلندمدتی برای توسعه پایدار ایران دارند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های غیردولتی برنامه هدفمند و منظمی برای حمایت از دولت در راستای توسعه کشور دارند، گفت: این سازمان وحدت و همدلی همه‌جانبه‌ای با دولت دارد تا کشور در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یابد.

مغازه‌ای بیان کرد: سازمان‌های غیردولتی از منافع جامعه حمایت می‌کند و دنبال منافع جدید برای کشورمان در عرصه‌های مختلف هستند تا تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف کشور به وجود آید که این امر نیازمند وحدت و همدلی است.

دبیر تشکل‌های غیردولتی کشور در ادامه افزود: نهادهای غیردولتی روز به روز در کشور قدرتمند شده و تقویت می‌شوند و فعالان غیردولتی که از 4 رکن مهم کشور هستند تمام تلاش و توان خود را برای توسعه کشور به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.