رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزاری دومین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش سال تحصیلی 94-93 در این شهرستان همزمان با سراسر کشور را خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مصطفی جوادی مقدم، افزود: این آزمون با شرکت 297 نفر از خواهران و برادران رشته های مهارتی گرافیک رایانه ،گرافیک سیاه و سفید رنگی، چاپ دستی، تصویر برداری و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده صبح و عصر روز جمعه دوم مردادماه در مجتمع آموزشی کتابچی به صورت عملی برگزار شد.

وی برگزاری دوره تئوری این آزمون را همزمان با روز جمعه 9 مرداد ماه در مجتمع آموزشی کتابچی خاطرنشان کرد و گفت: آزمون جامع استانداردهای مهارتی طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود.

به گفته وی،شرکت کنندگان پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت را دریافت می کنند که این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت دیپلم است .

جوادی مقدم در پایان اظهارداشت: دومین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش سال تحصیلی 94-93 به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و با همکاری دفتر توسعه آموزش و کارآفرینی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مراکز مهارت آموزی عروس قلم ، سیاه و سفید، سینما 7 و مرکز مهارت آموزی راه روشن در این شهرستان برگزار شد.  


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.