پرداخت کمک هزینه ازدواج به هزار بیمه شده تامین اجتماعی استان قم.

رشد 23 درصدی پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان قمیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مجتبی موسوی مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت: در سال 93 به یک هزار و 116 بیمه شده تامین اجتماعی قم کمک هزینه ازدواج اهداء شده است.

وی گفت : در سال گذشته 770 میلیون تومان بابت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان قمی پرداخت شد که این میزان در مقایسه با سال 92 رشد 23 درصدی را همراه داشته است.

موسوی با اشاره به کلیه بیمه شدگانی که در تاریخ ثبت ازدواج، ارتباط استخدامی با کارفرما داشته اند و در یکی از کارگاه‌های مشمول قانون کار و تامین اجتماعی مشغول به کار باشند افزود: کلیه این افراد می‌توانند از کمک هزینه ازدواج استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان این نکته که پرداخت کمک هزینه  ازدواج برای نخستین ازدواج بیمه شده است و عقد ازدواج نیز باید از نوع دائم و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد اظهار کرد: در صورتی که بیمه شده پنج سال پیش از ازدواج کرده باشد و حداقل حق بیمه 730 روز کار را به شعب تامین اجتماعی پرداخت کرده باشند می توانند کمک هزینه ازدواج را دریافت کنند.

بیمه شدگان برای دریافت کمک هزینه ازدواج می توانند با در اختیار داشتن دفترچه بیمه درمانی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین و اصل و کپی عقدنامه به شعبه یا کارگزاری مربوط مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.