فرماندار تکاب گفت: تامین آب 14 روستای این شهرستان در دست اقدام است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهدی قهرمانی   بر تامین آب مورد نیاز روستاهای شهرستان تکاب تاکید کرد و افزود: تامین آب پایدار روستاهای این شهرستان مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در برخی روستاهای شهرستان تکاب با مشکل کمبود آب مواجه هستیم، تصریح کرد: در راستای تامین آب مورد نیاز 14 روستای شهرستان تکاب اقدامات لازم در دست اجراست که برای این منظور نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

فرماندار تکاب بر بررسی آب شرب روستاهای این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: آب برخی روستاهای تکاب از طریق چشمه‌سارها تامین می‌شود که به منظور ارتقای سطح کیفی آب شرب روستاییان، این چشمه‌‌ها مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در برخی روستاها به دنبال خشکسالی‌های چند سال اخیر دچار مشکل شده‌ایم که باید شرکت آب و فاضلاب روستایی در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

قهرمانی بر مدیریت اصولی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی از وضعیت موجود و آگاه‌سازی مردم از کمبود آب در منابع آبی یکی از مهمترین موضوعاتی است که مطرح است.

وی با بیان اینکه روز به روز بر تعداد تقاضای مصرف آب افزوده می‌شود، تصریح کرد: اعمال مدیریت صحیح آب می‌تواند تا حدودی مشکلات را رفع و در راستای آبرسانی به تعداد روستای بیشتری ما را یاری رساند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.