مدیرعامل کارخانه سیمان کردستان گفت: درکارخانه سیمان کردستان با استفاده از استانداردهای جدید دنیا و با سرمایه گذاری انجام شده، امکان تولید 27 نوع سیمان با کلاس های مختلف وتکنولوژی جدید روز دنیا فراهم شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان محمد علی پارسایی گفت: تکنولوژی، تجهیزات، توسعه فضای فیزیکی ساختمان و انبارها، نیروی کار در طرح تولید بتن ترکیبی و نوین در کشور و حتی منطقه خاومیانه نظیر ندارد.

وی از تولید 27 نوع سیمان در این کارخانه خبرداد و افزود: انبار مورد استفاده دارای ویژگیهای خاص نگهداری سیمان های مختلف و سهولت در بارگیری است که می تواند چندین نوع سیمان را در خود نگهداری و ترکیب نماید.

مدیرعامل کارخانه سیمان کردستان بیان کرد:کارخانه سیمان کردستان در کیلومتر پنج ناحیه شمالی شهر بیجار در سال 1375 با ظرفیت دو هزار و 300 تن و پس از 10 سال با ظرفیت سه هزار و 300 تن سیمان فله ای و کیسه ای راه اندازی و توسعه یافته است.

پارسایی به نوع آسیاب و فعالیت ترکیبی سیمان های مورد نظر در این آسیاب ها اشاره نمود و گفت: کیفیت سیمان تولیدی ترکیبی فوق دارای انعطاف های لازم حسب نوع آب و هوا، رطوبت، خشکی هوا و دیگر فشارهای ناشی از تغییرات سریع دمای هوای سرد و گرم، داخل آب با مقاومت بسیار بالا است.

وی به کاهش جدی مصرف سوخت، مصارف الکتریکی، حفظ محیط زیست، کاهش گازهای گلخانه ای و کاهش قیمت تمام شده اشاره نمود و افزود: این طرح موجب افزایش 40 درصدی میزان تولید نسبت به هزینه مورد نیاز سیمان معمولی و اشتغالزایی برای بیش از50نفر شده است.

گفتنی است، این واحدی تولیدی بسیار پیشرفته، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان کردستان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بهره برداری قرار گرفت.

کارخانه سیمان کردستان در کیلومتر پنج شهر بیجار و در شرق استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.