سنندج؛

برگزاری ویژه برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی درکردستان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران و هیأت ورزش های زورخانه ای استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ حامد جولائی گفت:برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ازامروز ششم مردادماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه دوازدهم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: مهمترین ویژه برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی امسال در استان کردستان، شامل دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان ، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: برگزاری مسابقات میانداری استان ،تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، خانواده های شهداء ،خادمین والگوهای مرام پهلوانی ورسانه ها از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

جولایی گفت:اجرای حرکات ورزش باستانی در برنامه زنده تلویزیونی،تجلیل از مربیان و داوران هیأت های ورزشی و بر پایی مراسم فرهنگ پهلوانی در شهرستان مریوان نیز در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار می گردد.

 انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.