نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس گفت: مطالبات بازنشستگان فولاد از مهمترین دغدغه‌های نمایندگان است که طی جلسه‌ای با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود.

مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد در جلسه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری می‌شودبه گزارش مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 6 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد گفت: این موضوع از جمله دغدغه نمایندگان بوده که در بودجه سالیانه پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا در رابطه با موضوع مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد نامه‌ای به بنده ارسال شده است، افزود: در رابطه با مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد امروز جلسه‌ای با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در رابطه با مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد دیروز هم با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی صحبت کردیم که آنها هم گفتند که از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد استفاده خواهند کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۲۲:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بنده یک باز نشستهفولاد هستم همسرم بیماری دیابت دارد که به تازگی عمل جراحی نجام داده است که باید بمدت سی جلسه پانسمان با ژل دیابتی انجام شود که تا کنون فقط ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان فقط برای پانسمان داده ام وجز حقوقیکه به ما میدهد درامدی ندارم حقوق خرداد وتیر ماه پر پر شده ما بکی شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۲:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تا امروز حقوق خرداد ما پرداخت نشده معوقات چند ساله هم که...سال91هم به بهانه ای حق مدیریت ما حذف شد وگفتند 5ماه دیگه درست میشه اما نشد تاکی می تونیم به وعده های پوچ مسؤلین امیدوار باشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن نجفی
۱۰:۲۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خدا خیرتان بدهد بازم خداروشکر نمردیم و پیگیری وضعیت این قشر که سختی هایه زیادی را کشیدند دیدیم اکثر این بازنشستگان با وضعیت اسف باری زندگی میکنند فقط امیدوارم به نتیجه مطلوبی برسند که حق و حقوق اجحاف شده چندین ساله این قشر واقعا سختی کشیده جبران بشود
آخرین اخبار