از ابتدای امسال تعداد 9 فقره گواهینامه کشف و پروانه بهره برداری در حوزه معدن استان سمنان صادر شده و با صدور آنها حدود 2 میلیون تن به ذخایر قطعی معدنی استان اضافه شد.

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان از افزایش حدود 2 میلیون تنی به ذخایر قطعی معدنی استان خبر داد.

علی‌اکبر هاشمی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تعداد 9 فقره گواهینامه کشف و پروانه بهره برداری در حوزه معدن استان سمنان صادر شده و با صدور آنها حدود 2 میلیون تن به ذخایر قطعی معدنی استان اضافه شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: تعداد 9 فقره گواهینامه کشف و پروانه بهره برداری جدید با تنوع مواد معدنی شامل سنگ لاشه ، منگنز ، مس و خاک صنعتی برای چهار شهرستان استان صادر شده است.
 
هاشمی با بیان اینکه این تعداد گواهینامه و پروانه بهره برداری با سرمایه‌گذاری 28 میلیارد و 847 میلیون ریال صادر شده است افزود: با صدور این مجوزهای معدنی حدود 2 میلیون تن به ذخایر قطعی و بیش از 3 میلیون تن به ذخایر احتمالی قبلی استان سمنان اضافه شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.