پس از گذشت دو روز از کنار گذاشته شدن محمدعلی رستگار از ریاست فدراسیون جودو، هنوز خبری ار حضور سرپرست نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناکامی ها در رقابت‌های برون مرزی مختلف، وجود حواشی متعدد، اعتراض‌های ملی پوشان و اهالی جودو سرانجام مسئولان وزارت ورزش و جوانان را به فکر چاره اندیشی در راس فدراسیون جودو انداخت و در حالی که بحث کناره گیری محمد علی رستگار از ریاست فدراسیون، یکی دو هفته ای به صورت جدی تر مطرح شده بود، سرانجام رستگار اعلام کرد به با وجود کارهای مثبتی که در طول فعالیتش انجام داده است از سمت خود کنار می رود، اکنون اگر نخواهیم روی استعفا یا کناره گیری اجباری متمرکز شویم و حتی روی ادعای رئیس سابق بحث کنیم که چرا هیچ کدامشان عملی نشده است؟ سوال اسامی که پیش می آید این است که سرانجام تکلیف جودو کشور چه خواهد شد؟

مسئولان وزارت ورزش و جوانان در حالی هنوز در مقابل گزینه سرپرستی سکوت کرده ‌اند که رسانه های مختلف بارها گزینه‌های متعددی را به عنوان انتخاب جدی وزارتی ها، اعلام کرده‌اند.

درخشان، نیک بین و میراسماعیلی سه گزینه ای بودند که به صورت جدی بحث سرپرستی شان در فدراسیون جودو مطرح شد در حالی که هیچ یک از این اشخاص خبر را تایید نکرده‌اند.

محمد درخشان اعلام کرده است که تاکنون هیچ بحث رسمی بین وی و وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است، از طرفی برانوش نیک بین هم می گوید: مسئولان وزارت ورزش و جوانان هیچ صحبتی با من در خصوص سرپرستی فدراسیون جودو نکرده‌اند و خبرهایی که در رسانه ها کار شده کذب است.

از طرفی آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون تاکنون سکوت را بر  هر مصاحبه ای ترجیح داده است و قهرمان جهان جودو خود از وضعیت کنونی رضایت ندارد خبر سرپرستی‌اش را تایید نمی کند.

حال و روز جودوی ایران در بدترین شرایط می گذرد و در میان برخی خوشحالی ها از سوی مخالفین ریاست رستگار که رفتن آقای رئیس را نوعی پیروزی قلمداد کرده‌اند، عده‌ای از جودویی‌ها هم بعد از گفتگو با رسانه های مختلف اظهار داشته‌اند، رفتن رئیس دردی از این رشته المپیکی دوا نمی‌کند و تا در جودو پول نباشد کاری نمی توان از پیش برد.

مشخص نیست، مسئولان وزارت ورزش و جوانان تا چه زمانی سرانجام سکوت را می شکنند و سرپرست جدید را معرفی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار