جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت به عنوان یک نعمت بزرگ در کشور سبب ارتقای وحدت و انسجام جامعه شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار عبدالله عراقی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: در تمام ادیان الهی و از جمله اسلام همواره بر مساله امنیت تاکید شده است و شکوفایی علمی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و سیاسی بدون آن بوجود نمی‌آید.

وی افزود: برای حفظ امنیت در کشور، علاوه بر حضور نیروهای نظامی و انتظامی، پیروان مذاهب و اقوام مختلف نیز باید با یکدیگر سازش داشته باشند زیرا در صورت وجود اختلاف، امنیت جامعه با مشکل روبرو می شود.

وی ادامه داد: با توجه به راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و نیز در سایه قانون اساسی، در ایران وحدت بین اقوام و مذاهب به طور جدی شکل گرفته است و این اتحاد باعث رشد اقتصادی و سیاسی کشور می شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: امروز به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و اتحاد مردم شیعه و سنی، سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از امن ترین مناطق کشور به حساب می آید.

سردار عراقی خاطر نشان کرد: مردم این استان با حفظ اتحاد و ارزش های نظام، وفاداری خود را ثابت کرده اند و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با مسلح کردن مردم این منطقه و آموزش به آنان برای حفظ مرزها حسن نیت خود را نشان داده است.

وی گفت: ایجاد اشتغال یکی از عوامل حفظ امنیت در کشور است و سپاه پاسداران در این راستا با کمک به اشتغال مردم توانسته گام های ارزشمندی بردارد.

وی افزود: تمام مسوولان و دست اندرکاران باید برای بهبود وضعیت اشتغال تلاش کنند زیرا بیکاری باعث ضعف امنیت کشور می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان ستون فقرات و رگ حیاتی، باعث حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

مولوی نذیراحمد سلامی تصریح کرد: گرچه در اطراف کشور بحران های امنیتی و کشتار های وحشیانه ای وجود دارد اما امنیت در ایران به طور کامل برقرار است.

وی افزود: وجود رهبر معظم انقلاب، اسلامی بودن این نظام، وحدت بین اقشار مختلف مردم و همکاری و همدلی مردم با نظام و مسوولان از مولفه های اصلی حفظ امنیت در کشور است و در صورت نبود هر یک از این موارد، جامعه با نا امنی روبرو می شود.

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز یکشنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، شماری از مسوولان دستگاههای اجرایی، علما و معتمدان طوایف شیعه و سنی استان در ستاد سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.

در این آیین سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سابق این نهاد تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار