وی در این دیدار که مهری، رییس هیات مدیره و مدیر عامل و بهنامی مدیر کل پست استان نیز وی را همراهی می کردند، با بیان اینکه طراحی و راه اندازی سرویس های جدید پستی به توسعه کسب و کار در جامعه منجر خواهد شد افزود:این امر علاوه بر کسب رضایت مردم رضایت خداوند متعال را نیز به دنبال خواهد داشت.
وزیر ارتباطات بر برنامه ریزی و تلاش به منظور برون رفت از وضعیت موجود در پست کشور تاکید و چابک سازی، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت هزینه و ارایه خدمات و سرویس های جدید را از جمله مهمترین دلایل اصلی موفقیت شبکه پستی عنوان کرد.
واعظی در ادامه خواستار برخورد و ارتباط مناسب و مهربانانه کارکنان بویژه در بخش های قبول و توزیع با مردم شد.
وی نگاه مردم به پست را نگاهی مثبت و توام با اعتماد دانست و از آن به عنوان سرمایه اصلی شبکه پستی نام برد و گفت: همه باید در جهت حفظ و ارتقای این امر تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان پست آن را منوط به تلاش و کوشش بیشتر کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که حقوق ومزایای کارکنان وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات را همسطح کنیم.
انتهای پیام/