جلسه امروز هیات مدیره استقلال دقایقی پیش در وزارت و رزش وجوانان برگزار و در پایان مقداد نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات‌مدیره این تیم انتخاب شد.

 شهاب جهانیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام این خبر به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جلسه امروز هیات مدیره استقلال با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی، مقداد نجف‌نژاد، عباس کردنوری و شهاب جهانیان حضور داشتند.  

وی ادامه داد: در این نشست موضوع ریاست هیات مدیره آبی‌ها که محور اصلی جلسه امروز بود، مطرح شد و در پایان، از آنجا که غیر از نجف‌نژاد، استقلالی‌ها گزینه‌ دیگری برای این سمت نداشتند، وی به عنوان رئیس هیات مدیر استقلال منصوب شد. 

به گفته جهانیان عباس کردنوری هم در پایان این نشست به عنوان نایب رئیس هیات‌مدیره آبی‌های پایتخت منصوب شد.
 
جهانیان درباره برگزاری جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: جلسه خوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و تمامی اعضا نقطه و نظرات خود را اعلام کردند و صحبت های مختلفی نیز در این جلسه مطرح شد .همچنین وزیر ورزش اعلام کرد کرد که فصل الخطاب همه تصمیمات و سیاست ها باید در خور هیات مدیره باشد و هر گونه انتصابی باید با تصویب هیات مدیره صورت بگیرد و گرنه هیچ وجاهت قانونی ندارد .

وی بیان کرد : در جلسه امروز مظلومی سرمربی تیم نیز گزارشی از عملکرد بازیکنان داخلی و خارجی و همچنین محدودیت و محرومیت های موجود در هفته اول را ارایه داد و از طرفی دیگر افشارزاده نیز گزارشی کاملی از وضعیت باشگاه را مطرح کرد

جهانیان افزود : با توجه به اینکه تنها کاندیدا برای پست ریاست هیات مدیره نایب رییس هیات مدیره ، نجف نژاد نژاد و عباس کرد نوری بودند از همین این دو بزرگوار انتخاب شدند و با رای مثبت دیگر اعضا نجف نژاد به عنوان رییس هیات مدیره و کرد نوری به عنوان نایب رییس هیات مدیره انتخاب شدند .

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد : وزیر ورزش و جوانان هم بابت جلسه امروز تشکر کردند و وی عنوان کرد که تیم تقویت شود و صرفه جویی در بیت المال را به ما گوش زد کردند و مطرح کردند که تا جایی که امکان دارد از بخش خصوصی کمک گرفته شود تا بیت المال آسیبی نبیند
وی افزود : با توجه به اینکه فردی برای سخنگویی باشگاه انتخاب نشد بنابر این قرا شد در خصوص این مساله در جلسه بعدی تصمیمات لازم اتخاذ شود .

وی عنوان کرد : وضعیت تیم خوب است و امیدوارم تیم در هفته اول مسابقات پیروز شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار