مدیرعامل استقلال تاکید کرد زمین ورزش حرمت دارد و باید حرمت بازیکنان بزرگ در آن حفظ شود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بازی تیم فوتبال استقلال گفت :بازیکنان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و 90 دقیقه مبارزه کردند و در نهایت توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی ادامه داد: البته این بازی نخست آنها محسوب می شود و نقاط  قوت و ضعفی هم داشت اما امیدوارم بازیکنان با شناخت بیشتر بازی های آینده را با موفقیت پشت سر بگذارند و تیم مقابل هم با توجه به اینکه از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود، بازی خوبی را به نمایش گذشت. داور بازی هم قضاوت خوبی داشت و با وجود هواداران زیادی که به ورزشگاه رفته بودند فضای خوبی را نظاره گر بودیم.

وی در خصوص دست ندادن فروزان و رحمتی توضیح داد :این طور که من شنیده ام به نظر می رسد فروزان این کار را انجام نداده است اما در کل زمین ورزش حرمت دارد. در هر صورت رحمتی هم از پیشکسوتان است و بهتر بود فروزان به پیشکسوت خود احترام می گذاشت. به طور کلی اگر من به دیگران بی احترامی کنم یعنی به خودم بی احترامی کردم و امیدوارم چنین مساله‌ای اتفاق نيفتاده باشد در غیر این صورت باید در اخلاق و رفتارمان تجدید نظر کنیم.  

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پروپچیچ افزود : با توجه به اینکه از صبح در مراسم ختم یکی از بزرگان شرکت داشتم، اطلاعات کافی در این زمینه ندارم و مسولان نقل و انتقالات پیگیر این مساله هستنند.

به گفته افشارزاده در روزهای آینده جلسه هیات مدیره برای بررسی امور باشگاه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار