با حضور مدیر عامل شرکت ایرانسل کشور شبکه ی 4G/LTE ایرانسل در همدان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسم افتتاح این شبکه مدیر عامل شرکت ایرانسل کشور گفت: پس از اخذ پروانه رسمی ارتقا شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه و اجرای نسل سوم باند پهن تلفن همراه در 396 شهر و دهستان کشور شبکه نسل چهارم به عنوان آخرین فناوری ایرانسل راه اندازی شد.

علیرضا قلمبر دزفولی با بیان اینکه  با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند گفت: با استفاده از "سیم‌کارت‌های Usim” بعنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت میکند.


وی گفت: برای اجرای طرح نسل چهارم تلفن همراه ایرانسل کشور یک میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و هم اکنون 77 شهر مرکز استان و شهرهای بزرگ کشوردر طرح آزمایشی از اینترنت نسل چهارم ایرانسل بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل کشور با اشاره به اینکه  همدان پایلوت اجرای طرح اینترنت 4G/LTE ایرانسل کشور قرار گرفته است افزود : تاکنون 320 میلیارد تومان برای راه اندازی این خط تلفن همراه استان همدان هزینه شده است و تا پایان امسال قرار است این اعتبار به 360 میلیارد تومان افزایش یابد.

قلمبر دزفولی اجرای دولت الکترونیک و بالا بردن سرعت اینترنت ایرانسل را در جهان از اهداف اجرای این طرح نام برد و اظهار داشت : با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد.

وی افزود: با استفاده از خدمات ۴G امکان استفاده از برنامه های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد به شکلی که با بهره مندی از پهنای باند چندین برابر اینترنت نسل های دیگر، چند کاربر می توانند به طور همزمان از حساب اینترنت یک خط استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل تصریح کرد: این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به خدمات باند پهن همراه با کیفیت، امکانات وسیعی همچون دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیکی، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می کند تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.