جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: کلاهبرداری که با وکالت نامه جعلی اقدام به تصرف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان خرم آباد کرده بود، دستگیر شد.

تصاحب اموال مردم با وکالت نامه جعلی/ کلاهبرداری میلیاردی لرستان به دام پلیس افتادبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی احمدی تبار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود :با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک یک باب مغازه توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد : در این راستا ماموران نیروی انتظامی با تحقیقات گسترده و جمع آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: کلاهبردار در مواجه با ادله و مستندات ارایه شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرده است.

وی گفت :برای اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با بکارگیری روش های متقلبانه با جعل وکالت نامه، از اعتماد مالباخته سو استفاده کرده و اقدام به تصرف و فروش مغازه وی می کند.

وی توصیه کرد: اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک شناسائی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، اوراق مالکیت، جواز کسب و سایر مدارک خود را برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی دراختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار