نخستين برد شهروند ساری در ليگ رقم خورد.


 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در هفته سوم ليگ برتر فوتسال باشگاه های كشور شهروند ساری موفق شد مهمان خود مقاومت البرز را در يك بازی پرگل با شكست بدرقه كند.

اين بازي كه در حضور حدود چهار هزار تماشاگر در سالن ورزشی سيد رسول حسينی ساری برگزار شد، در نهايت شهروند ساری موفق شد 6 بر 3 در برابر مقاومت البرز پيروز شود و نخستين برد فصل را در برابر هزاران هوادارش جشن بگيرد.

در اين بازی طاها مرتضوی سه بار،اميرحسين رسولی دو بار و سعيد بلباسی يك بار زننده 6 گل شهروند ساری بودند و در مقابل نادر حنيفی دو بار و مهرداد قنبرپور يك بار سه گل مقاومت البرز را به ثمر رساندند.

اين بازی در حالی با نتيجه 6 بر 3 به نفع شهروند ساری خاتمه پذيرفت كه در همان 10 دقيقه اول بازی بازيكنان مقاومت البرز موفق شدند دو بار دروازه شهروند ساری را باز كنند.

تيم شهروند ساری با اين پيروزی با 3 امتياز در جايگاه يازدهم جای گرفت و مقاومت البرز با 4 امتياز در مكان هفتم قرار گرفت.

دو تيم شهروند ساری و مقاومت البرز نيمه نخست را به تساوی سه بر سه به رختكن رفتند اما در نيمه دوم بازيكنان شهروند به خود آمد و با زدن 4 گل تا حدودی دو شكست ابتدا فصل را با اين پيروزی جبران كردند.

از نكات قابل توجه اين بازی حضور بی شمار مسئولان استانی و شهرستانی، شلوغی افراد غير مسئول در جايگاه ويژه و همچنين برخورد زشت و دور از انتظار ماموران نيروی انتظامی با برخی از خبرنگاران و عكاسان ورزشی برای ورود به سالن مسابقه بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.